Dış Dekorasyon, Dış Cephe Mantolama, Dış Mantolama




Dış Cephe Mantolama ve Dekorasyon YalıtımDış cephe mantolama ve dekorasyon, Ülkemize Avrupa Ülkelerinden gelmiştir. Bizler yapılarda standart olarak dış cephe sıvaları,dış cephe boyalarıdış cephe kale terasitcam mozaik vb gibi materyallar kullanarak uygulamalar yapardık. Fakat bu günlere gelindiğinde dış cephe, iç dekorasyonlar kadar önem taşımaya başladı ve aynı zamanda ısı yalıtım enerji tasarrufları anlamında artık üzerinde durulması ve önemsenmesi gereken konulardan oldu. Dış cephe mantolama dekorasyon uygulamaları, Ülkemizde furya halinde 12 senedir var. Büyük ölçülerde enerji tasarruflarısağlanmaktadır. Avrupa Ülkelerinde ilk giriş yapan yalıtım malzemesi XPS'dir ve gaz basma bir üründür.
Xps nedir? Xps malzemesi gazla şişirilen bir yalıtım malzemesidir. Mantolama ve yalıtımolarak kullanılan xps malzemesinin yanısıra, yine yalıtım ve mantolama olarak kullanılan eps yalıtım mantolama malzemeside vardır. Eps mantolama malzemesi ve karbonlu eps mantolama malzemesi diye ikiye ayrılır. Dış cephe mantolama malzemeleri fiyatları, malzemelenin standartlarına göre değişmektedir. Dış cephe mantolama ve yalıtım için geneldekorasyon.comdan bilgi alabilir ya da direk mail atabilirsiniz.

Dış cephe mantolama sayfamız

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Açık Mutfakla Odanın Kemer Ve Sütun Uyumu

Geniş Ve Ferah Yatak Odaları Için Dekorasyon Fikirleri